Opiskelijatöihin.fi

Playtomic

HUOM!
Ilmoituksen haku on päättynyt 6.2.2020

Työn luonne
Kokoaikatyö

Työn kesto
Yli 12 kk

Työ alkaa
Sopimuksen mukaan

Palkkaus
Neuvoteltavissa

Haku päättyy
6.2.2020

Työpaikan lähiosoite
Katariinankatu 1 00170, Helsinki

Lisätietoja antaa
Jenni Tontti / aTalent Recruiting p.0407508821

Customer Success Manager

Työtehtävän kuvaus Tyyppi: Kokoaikainen, vakituinen
Työaika: 38 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Mahdollisimman pian
Sijainti: Katariinankatu 1, 00170 Helsinki, Suomi
Haku-DL: 6.2.2020

Playtomic on Euroopan suurin urheilukeskusten varaussovellus ja markkinapaikka. Sovelluksella tenniksen, padelin, sulkapallon ja squashin harrastajat voivat bookata vuoronsa yhtä helposti kuin taksin tilaaminen Uberilla. Kuluttajien lisäksi Playtomic palvelee urheilukeskuksia tarjoamalla markkinoiden johtavan ja helppokäyttöisimmän työkalun liiketoiminnan hallintaan. Urheilukeskuksia palvelussa mukana on jo yli 900 ja määrä kasvaa vauhdikkaasti.

Olemme kulttuuriltamme nuori, kunnianhimoinen ja avoin. Yrityksenä olemme todella mielenkiintoisessa vaiheessa, sillä pohja on hyvä ja kasvu kovaa. Tämän lisäksi taustallamme on useita nimekkäitä sijoittajia, jotka ovat auttaneet muun muassa yrityksiä kuten Spotify, Slack ja AirBnB tulemaan maailman johtavaan asemaan. Liittymällä joukkoomme pääset kokemaan globaalin kasvu-startupin huumaa ja olet osa rakentamassa menestystarinaa. Lue lisää yrityksemme viimeisimmistä käänteistä täältä: https://www.eu-startups.com/2020/01/madrid-based-playtomic-sports-venue-booking-app-acquires-playven-and-exceeds-1-million-users/.

Etsimme Playtomicin kasvavaan joukkoon innokasta Customer Success Manageria! Tehtävänkuvaan kuuluu pääasiassa olemassa olevien asiakkaiden palvelemista sekä uusasiakashankintaa. Customer Success Managerina autat asiakkaita heidän kysymystensä ja ongelmatilanteidensa parissa, esimerkiksi järjestelmän ominaisuuksiin tai varauksiin liittyen. Yhteydenotot tulevat pääasiassa keskuksilta, joilla on Playtomicin varausjärjestelmä käytössä, ja kuluttajilta, jotka tekevät varauksia. Asiakaspalvelutilanteet ovat pääasiassa helppoja ja nopeasti ratkaistavissa, joten tehtävässä jää aikaa myös myynnille, joka koostuu niin uusasiakashankinnasta kuin uusien ominaisuuksien tarjoamisesta olemassa oleville asiakkaille. Playtomicilla on markkinoinnin avulla saatuja inboundeja, joiden haltuunoton hoidat, mutta Customer Success Managerina myös itse lähestyt aktiivisesti erilaisia urheilukeskuksia hoitaen tapaamiset pääsääntöisesti etä-demoina, ja tarvittaessa paikan päällä. Osana rooliasi pääset myös mukaan erilaisiin yhteistyökumppaneiden tapahtumiin eri puolille Eurooppaa, kuitenkin ilman suurempaa matkustusvelvoitetta.

Koska kyseessä on hyvin asiakasorientoitunut rooli, tärkeintä on, että viihdyt erilaisissa vuorovaikutustilanteissa hyvien sosiaalisten taitojesi turvin. Myynnin ollessa osa tehtävänkuvaa, odotamme sinulla olevan motivoituneen positiivinen asenne sitä kohtaan. Mikäli myynti on sinulle uutta, älä pelkää, sillä asiakkaiden on helppo matalalla kynnyksellä ottaa Playtomicin palvelun ilmaisversio käyttöönsä heille tarjoamasi demon pohjalta. Varausjärjestelmä itsessään on teknisesti helppo ottaa haltuun, joten pääset itsekin nopeasti sinuiksi sen kanssa. Yhtä kaikki, roolissa menestyminen vaatii sinulta hyvistä lähtökohdista huolimatta myös omaa aktiivisuutta proaktiivisen kontaktoinnin kautta, ja täten pääsetkin kasvattamaan palkkaasi tulosperusteisella bonuksella.

Tehtävässä menestyminen vaatii:
- Proaktiivista ja asiakaslähtöistä asennetta!
- Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä - kokemuksen myynnin parissa näemme etuna
- Taitoa toimia erilaisten asiakkaiden ja yritysten kanssa
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, näemme ruotsin kielen osaamisen etuna

Playtomic tarjoaa sinulle:
- Paikan kasvavassa yrityksessä! Tavoiteltu kasvu mahdollistaa erilaisia kehittymismahdollisuuksia
- Startup-henkisen työympäristön, jossa jo kuitenkin on vankat rakenteet päivittäiselle tekemiselle
- Vapauden tehdä omaa työtäsi - voit esimerkiksi työskennellä myös etänä
- Mahdollisuuden vaikuttaa palkkaasi myyntibonuksen kautta
- Kansainvälisen ympäristön - tiimi on ympäri Eurooppaa, ja pääsetkin työskentelemään läheisesti esimerkiksi Pohjoismaiden myynnistä vastaavan kanssa, sekä hauskan porukan mukana reissuille Eurooppaan

Kiinnostuitko tehtävästä? Lähetä hakemuksesi, sekä CV:si pdf-muodossa viimeistään 6.2.2020 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/playtomic-customer-success-manager-1-2020. Kerrothan hakudokumenteissasi palkkatoiveesi ja mahdollisen aloituspäivän.

Playtomicista voit lukea lisää osoitteessa: https://playtomic.io/. Tehtävää, hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Jenni Tontti (0407508821, jenni.tontti[ät]atalent.fi).

Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Playtomic Oy:n palvelukseen.
Www

https://atalent.fi/open-position/customer-success-manager-2

Jaa ilmoitus