Opiskelijatöihin.fi

Oma Säästöpankki

HUOM!
Ilmoituksen haku on päättynyt 23.11.2020

Työn luonne
Kokoaikatyö

Työn kesto
Yli 12 kk

Työ alkaa
Mahdollisimman pian sopimuksen mukaan

Palkkaus

Haku päättyy
23.11.2020

Työpaikan lähiosoite
Valtakatu 32 53100, Lappeenranta

Lisätietoja antaa
Laura Seppä / aTalent Recruiting (040 557 93 89, laura.seppa[at]atalent.fi).

Palveluneuvoja

Työtehtävän kuvaus Tyyppi: Täysipäiväinen, Vakituinen
Haettu tausta: Opintojen loppuvaihe - Valmistunut
Työaika: 37,5 h/vko
Toivottu aloituspäivämäärä: Niin pian kuin mahdollista
Sijainti: Valtakatu 32, 53100 Lappeenranta
Haku-DL: Ma 23.11.2020

Oma Säästöpankki Oyj on Suomen suurin itsenäinen säästöpankki, joka palvelee 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta 32 konttorin ja noin 300 henkilön voimin. Oma Säästöpankin tahtotila on tarjota paikkakunnan parasta palvelua, toiminta-ajatuksen - lähellä ja läsnä - mukaisesti. Oma Säästöpankin vakavaraisuus on kiitettävällä tasolla ja pankin kannattavuus koko toimialan parhaimmistoa. Oma Säästöpankin osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Oma Säästöpankissa asiantuntijuus ja monipuolinen osaaminen kulkevat käsi kädessä. Heidän toiminnassaan korostuvat paikallisuus, asioinnin helppous ja henkilöstön jatkuva kehittäminen.

Asiakaspalvelun kehittyvä ja kasvava tiimi etsii Palveluneuvojaa vahvistamaan Oma Säästöpankin ainutlaatuista asiakaskokemusta. Chat- ja videoneuvottelun ominaisuuksien myötä Oma Säästöpankin asiakaspalvelutiimi on edelläkävijä myös suomalaisessa finanssisektorissa, joten jos haluat tarttua ainutlaatuiseen tilaisuuteen, jatkathan lukemista!

Tämä tehtävä sisältää monipuolisia työtehtäviä digitaalisissa asiointikanavissa: Pääset keskustelemaan asiakkaiden kanssa puhelimitse, sähköpostitse ja verkkopankkia hyödyntäen, vastailemaan sosiaalisen median puolella asiakkaiden kiperiin kysymyksiin sekä auttamaan verkkoasioijaa reaaliajassa Oma Säästöpankin chatissa. Toimit Oma Säästöpankin ensimmäisenä kontaktina asiakkaiden suuntaan, joten sinulla on merkittävä rooli Oma Säästöpankille tyypillisen erinomaisen asiakaspalvelukokemuksen luomisessa. Toimenkuvaasi rikastuttavat, edellämainittujen lisäksi, muun muassa verkkopalveluiden ja sovellusten käyttäjätukeen liittyvät tehtävät, asiakasmyynti sekä kontaktipyyntöjen aktiivinen seuraaminen jonojen välttämiseksi.

Oma Säästöpankin perehdytysohjelma on vertaansa vailla, joten työssä tarvittavat taidot opit varmasti perehdytyksen myötä. Arvostamme kuitenkin kovasti, mikäli sinulta löytyy relevantti opintotausta, aiempaa kokemusta asiakasrajapinnassa toimimisesta sekä näppärät järjestelmätaidot. Tehtävässä menestyminen edellyttää erinomaisia viestintätaitoja sekä suomeksi että englanniksi. Tärkeintä meille on kuitenkin luonteesi ja asenteesi! Etsimmekin tehtävään sinua, jolta löytyy energinen ja positiivinen asenne työhön, asiakkaisiin ja tekemiseen. Et hätkähdä pienestä, ja nautit vauhdikkaasta arjesta ja alati muuttuvista tilanteista: Työskentelet erinomaisesti paineen alla etkä pelkää heittäytymistä uusiin tilanteisiin, mutta sinulta löytyy myös taito rauhoittua ja työskennellä huolella tilanteen niin vaatiessa. Vastaamme asiakkaan ongelmiin ratkaisuilla, joten edellytämme sinulta ratkaisukeskeistä työskentelyotetta. Huomioithan, että työsi sijoittuu arkisin klo 7.45-20.15 välille ja lauantaisin klo 9.45-14.15 välille, joten arvostamme joustavuuttasi. Tehtävässä työllistyt suoraan Oma Säästöpankin palvelukseen.

Vaikka arki on vauhdikasta ja itsenäistä, et jää työssäsi yksin, sillä työtäsi tukee 14 hengen lämminhenkinen, muutosmyönteinen ja nuorekas tiimi. Poikkeuksellisen huolella suunnitellun perehdytysohjelman jälkeen työllesi asetetaan selkeät tavoitteet, jotka varmistavat menestymisesi työssä. Oma Säästöpankki on mukana Vastuullinen työnantaja -kampanjassa, mikä on osoitus siitä, että he panostavat muun muassa työelämän tasapainoon, esimiestyöhön sekä työn sisältöön ja merkitykseen. Edellä mainittujen lisäksi Oma Säästöpankki tarjoaa työntekijöilleen mahdollisuuksia ottaa lisää vastuuta sekä edetä urallaan eteenpäin myös Oma Säästöpankin sisällä.

Mikäli haluat osaksi Oma Säästöpankin menestystarinaa, lähetä hakemuksesi, sekä CV:si viimeistään maanantaihin 23.11.2020 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta osoitteessa: https://apply.atalent.fi/oma-saastopankki-palveluneuvoja-11-2020. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset. Huomioithan, että käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla, joten nopeus on valttia!

Oma Säästöpankista voit lukea lisää osoitteessa: https://www.omasp.fi/fi . Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Recruitment Manager Laura Seppä +358 40 557 9389 laura.seppa[ät]atalent.fi.
Www

Jaa ilmoitus