Opiskelijatöihin.fi

Academic Work

Työn luonne
Kokoaikatyö

Työn kesto
Yli 12 kk

Työ alkaa
Mahdollisimman pian

Palkkaus
Sopimuksen mukaan

Haku päättyy
26.5.2021

Työpaikan lähiosoite
Sahakatu 1 70100, Kuopio

Lisätietoja antaa
Siiri Pakarinen krn03@academicwork.fi

First Line IT Support, Ponsse Oyj, etätyö

Työtehtävän kuvaus Haemme nyt Ponsselle uutta jäsentä Service Deskin tiimin IT-tuen tehtäviin. Oletko asiakaspalveluhenkinen IT-alan osaaja, joka haluaa kartuttaa arvokasta työkokemusta innovatiivisessa, kotimaisessa menestysyrityksessä? Tämä tehtävä soveltuu mainiosti esimerkiksi vastavalmistuneelle, jolla on hieman vastaavaa työkokemusta vaikka harjoitteluista tai kesätöistä. Lue siis lisää alta ja hae paikkaa linkistä!

Kuvaus
Tässä kokoaikaisessa roolissa pääset osaksi seitsemän hengen Service Desk -tiimiä ja tekemään asiakasrajapinnassa tärkeää tukityötä toiminnan sujuvuuden kannalta. Työnkuvaasi kuuluvat monipuoliset Help Deskin ensimmäisen tason tukitehtävät eri sidosryhmille puhelimen, sähköpostin, Teamsin ja tiketöintijärjestelmän välityksellä. Osaamisen karttuessa pääset myös toisinaan tukemaan haastavammissakin teknisissä ratkaisuissa. Tiimi työskentelee sujuvasti yhteen etänä ja alussa pääset perehtymään osaavien kollegojen tukemana.

TARJOAMME
- Kansainvälisen ja innovatiivisen työympäristön
- Mahdollisuuden kartuttaa merkittävää kokemusta suuryrityksessä
- Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä: https://www.academicwork.fi/tyonhakijoille/kokoaikatyo

TYÖTEHTÄVÄ
- Asiakaspalvelua ensimmäisen tason tukitehtävissä Ponssen eri sidosryhmille puhelimen, sähköpostin, Teamsin ja tiketöintijärjestelmän välityksellä
- Tukea erinäisiin IT-kysymyksiin (Windows, Office 365, Active Directory, Exchange, Azure, VMWare, mobiililaitteet (Android, iOS), tulostimet, verkkolaitteet)

ETSIMÄLLÄMME HENKILÖLLÄ ON
- Soveltuva IT-alan koulutus
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Osaamista seuraavista: Windows-käyttöjärjestelmä ja -palvelimet, Active Directory
- Hieman aikaisempaa vastaavaa Service Desk -kokemusta esimerkiksi harjoitteluista tai kesätöistä
- Katsomme eduksi myös osaamisen seuraavista: Exchange, Azure, VMWare, mobiililaitteet (Android, iOS), tulostimet, verkkolaitteet

SINUA KUVAAVAT SEURAAVAT SANAT
- Asiakaspalveluhenkinen
- Itsenäinen
- Ongelmanratkaisukykyinen
- Dokumentointikykyinen

MUUTA TIETOA
- Aloitus: Mahdollisimman pian
- Kesto: Toistaiseksi voimassa oleva työsuhde
- Sijainti: Etätyö
- Työajat: 37,5 t/vko, liukuvat työajat, pääasiassa toimistoaikoihin (klo 8:00-17:00 välillä)
- Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Ponsse Oyj:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille: krn03@academicwork.fi.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

YRITYSKUVAUS
Ponsse Oyj on tänä päivänä yksi maailman suurimmista tavaralajimenetelmään perustuvien metsäkoneiden valmistajista. Koneyrittäjän unelmasta kansainväliseksi vientiyritykseksi kasvaneen perheyhtiön juuret ovat syvällä suomalaisella maaseudulla. Yritys sijaitsee edelleen samalla paikalla Vieremällä kuin perustamisvuonnaan 1970. Lue lisää täältä: https://www.ponsse.com/fi/etusivu#/

Etsimme tehtävään tekijää Kajaaniin, Iisalmeen sekä Kuopioon.
Www

https://jobs.academicwork.fi/annons/first-line-it-support-ponsse-oyj-etatyo/15053386?preview=1

Jaa ilmoitus